Менеджер з закупівель та товарних запасів

Місто Київ, пр. Берестейський, 121Д

Опис Роботи

ТОВ «Скуба Україна» — провідна компанія у сфері гуртової та роздрібної торгівлі запчастинами для вантажних автомобілів, причепів, напівпричепів та автобусів європейських виробників.

Вимоги щодо вакансії:

Стратегія закупівель: Розробка та впровадження ефективних стратегій закупівель, які відповідають цілям компанії та мінімізують витрати.

Управління запасами: Контроль рівнів запасів, управління рухом товарів і забезпечення оптимальних запасів для уникнення дефіциту або надлишку.

Взаємовідносини з постачальниками: Пошук, ведення переговорів і підтримка відносин з постачальниками для забезпечення найкращих умов цін та постачання.

Управління витратами: Впровадження заходів для зниження витрат, пов’язаних із закупівлями та управлінням запасами, використовуючи метрики для підвищення ефективності процесу закупівель.

Управління контрактами та ризиками: Проведення переговорів за контрактами, управління ризиками та забезпечення відповідності внутрішнім політикам компанії та зовнішнім регуляціям.

Співпраця між відділами: Тісна взаємодія з відділами продажів, операцій та фінансів для забезпечення безперебійного потоку запасів і задоволення потреб бізнесу.

Обов’язки:

  • забезпечувати наявність товару в оптимальній кількості та асортименті
  • забезпечувати планові показники щодо оборотності
  • вести пошук постачальників, вивчати нові пропозиції від постачальників
  • проводити переговори з постачальниками та погоджує умови постачання з безпосереднім керівником
  • складати замовлення постачальникам
  • відстежувати виконання замовлення
  • відстежувати продажі по кожному товару та, у разі погіршення продажів, спільно з відділом продажів виробляти та вживати заходів щодо зниження товарного залишку
  • визначати види товару, які необхідно ввести до асортименту або вивести з асортименту через безперспективність
  • визначати мінімальний складський залишок товарів та забезпечує наявність необхідної кількості товару на складі компанії
  • забезпечувати постійну наявність товарів підвищеного попиту, регулярно проводить моніторинг наявності та продажу товарів підвищеного попиту з метою недопущення появи їх дефіциту
  • забезпечувати відділи та служби компанії всією необхідною інформацією про товари


Ми пропонуємо

  • графік роботи: ПН-ПТ, 9:00 — 18:00
  • комфортний офіс (5 хвилин від метро Житомирська)
  • офіційне працевлаштування
  • відпустка згідно КЗпП 24 к.д.
  • ЗП за результатами співбесіди


Ми віримо, що ви

Ви оптимістична та позитивно налаштована людина, яка хоче працювати, зростати та розвиватися та має необхідні особисті якості:

  • Сильні аналітичні та переговорні навички.
  • Знання управління ланцюгами постачань та систем контролю запасів.
  • Досвід роботи з програмним забезпеченням для закупівель та інструментами аналізу даних.

Контакт:

+38(067)-551-42-82 — Наталія



Тема резюме
Не знайшли те, що шукали?