Створення гоночної команди "Skuba team": вирушаємо на дакар 2025
У Skuba ми знайомі з кожною деталлю: кожною частиною найдовших вантажівок наших клієнтів, їхньою боротьбою за бізнес та успіхами.
І паралельно ми, як і кожен наш клієнт, займаємося цим бізнесом заради тієї самої автомобільної пригоди: солодкого відчуття, що це працює, підходить і дає позитивні результати.
Завдяки цьому особистому почуттю пригоди, яке об'єднує всіх нас – із різними життєвими шляхами, із різними культурами –
Ми раді повідомити, що зібрали професійну команду ралі-рейдових гонщиків, які кидатимуть виклик самим собі, беручи участь різноманітних ралі впродовж року, та зокрема – змагатимуться на Дакарі 2025 у категорії вантажівок!
Назва команди: SKUBA TEAM
і вони, як і ми, являють собою команду, що поєднує в собі різноманітні культури:
пілот: Вайдотас Жала – литовський раліст, який бере участь у Дакарі вже 10 років, але за кермо вантажівки сяде вперше;
штурман: Пауло Фіуза – португальський професійний штурман, який почав свою кар'єру в гонках на вантажівках понад 18 років тому;
механік: Макс ван Грол – представник Нідерландів, колишній механік команди Жерара Де Руя, яка чотири рази вигравала Дакар. Останнього разу – у 2023 році.
Вантажівка для Дакара 2025: вантажівка IVECO De Rooy
Для найжорсткішого у світі змагання з ралі-рейдів потрібна найжорсткіша техніка та найпрофесійніша команда підтримки – як у бізнесі Skuba!
Тому, завдяки вражаючій історії досягнень команди та досвіду участі у змаганнях, що налічує вже кілька десятиліть, був зроблений вибір на користь вантажівки IVECO De Rooy.
Ця вантажівка важить 9 тонн, генерує 1 000 кінських сил і 5 000 Ньютон-метрів крутного моменту, які передаються на 22,5-дюймові колеса за допомогою автоматичної коробки передач Allison. Повнопривідна вантажівка обладнана амортизаторами Reiger з ходом підвіски 30 см.
Одне колесо вантажівки важить 135 кг. У категорії вантажівок екіпаж має можливість керувати тиском у шинах прямо із кабіни за допомогою системи Teleflow. Цікаво, що завдяки сучасному двигуну EURO6 середня витрата палива не сильно відрізнятиметься від легкової категорії. Незважаючи на те, що цей звір може дуже швидко пересуватися бездоріжжям, обмеження швидкості для вантажівок становить 140 км/год.
Це партнерство та створення "Skuba Team" – не просто пошук реклами. Це свідчення того, що ми як одна багатонаціональна команда робимо разом: розвиваємо перевагу в сегменті вантажівок і любимо автомобільні пригоди.
Це доказ того, що всі компанії групи Skuba віддають данину автомобільній спільноті, в яку ми, як і кожен співробітник, вносимо свій внесок щодня.
Наш веб-сайт використовує файли cookie для збору статистики та ведення маркетингу.
Якщо ви погоджуєтесь на використання цих файлів cookie, будь ласка, натисніть кнопку «Погоджуюсь» і продовжуйте відвідування сайту.
Ми використовуємо систему Google ReCaptcha, щоб наша форма запиту працювала надійно, допомагаючи відрізняти вас від інтернет-роботів, які відправляють спам та подібну інформацію.
Отже, щоб ця форма запиту працювала ефективно, ви повинні позначити опцію «Я приймаю продуктивні файли cookie».